söndag 22 december 2013

Summan

Ytterligare ett år har gått.
Ett år av musik som flödat i öronen och som har inspirerat och skapat känslor och minnen.
Jag kanske inte varit den bästa på att posta här under 2013 och det har sina anledningar, men det betyder inte att musiken stått still.

Jag brukar inte vara världens bästa på att sortera ut och komma ihåg, men med teknikens under till hjälp så har jag försökt att återskapa mitt musik år.
Det är högt och lågt men med en elektronisk röd tråd.
Det har säkert smugit sig in några pärlor från 2012 också, men som jag anser tillhör detta året.

Vi kör det i ingen ordning alls utan kastar oss hejvilt mellan olika genrér (hur fan böjer man det ordet korrekt?) så spänn fast säkerhetsbältet och följ med.

Tack 2013 för all musik och välkommen 2014.
Ska bli intressant att se vad du för med dig.
Bästa nyheten är ju ryktet om att TGR LOU gått in i studion igen.

Best of -13

*BONUS*

Jo, jag såg även utmaningen om julmusiken.
Klart jag måste bidra.

Här har ni en annan sorts jul:

Jul i vårt hus

Hoppas ni alla får en fröjdefull jul och får vila upp er och äta mycket julmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar