söndag 8 juni 2014

Flakfest!

ÄNTLIGEN!

Efter två år av pluggande och två år av inga pengar, ingen fritid och inget socialt umgänge så blir jag nu äntligen fri.
Kommer knappt ihåg vad fritid är.
Än mindre vad semester känns som.
Att dessutom slippa ha en rapport ständigt hängandes över en är som en dröm.

När man går ut skolan ska man ju fira.
Eftersom jag aldrig fick åka nåt flak när gymnasiet var över så gör jag min egen flakmix här och nu.
Jag föreställer mig en flakmoppe och en gammal kassettbandspelare.
Till det en påse öl och kanske en liten tuta.
Men med musik att peppa till

Examen 2014 - here I come!

MITT FLAK

A
1. Tove Styrke - Even if I'm loud it doesn't mean I'm talking to you
2. Ace Wilder - Do it
3. Rebecca & Fiona - Holler
4. Ola Salo & Kleerup - I got you
5. Hurula - Det är ok om du glömmer mig
6. Nicole Saboune - Conquer or suffer
7. INVSN - Hjärtat
8. La Roux - Uptight downtown
9. Mirja feat. Troy Jamz - Beez kneez

B
1. Zebra Cats & Njena Reddd Foxxx - Ima read
2. Ariana Grande feat. Iggy Azalea - Problem
3. Prince & Zooey Deschanel - FALLINLOVE2NITE
4. Ru Paul - Sissy that walk
5. Galantis - Revolution
6. Röyksopp & Robyn - Do it again
7. Zhala - Prophet
8. Pink pistols - I am somebody
9. Duo RAW - PONY

EFTERFESTEN
Willam - Hole pic

Vi ses väl på gatorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar