fredag 31 oktober 2014

Fredriks popdrottningar och popprinsessor

Eftersom pop är min bästa genré och tjejer gör pop bäst av alla, vill jag dela med mig av några av mina favoriter. Det är knappt något kreddigt, precis så som jag gillar mina spellistor. Lyssna och njut!

Popdrottningar och pop-prinsessor

Sida 1 
Madonna- Human Nature
Britney Spears- Gimme more
Christina Aguilera feat Li´l Kim- Can´t hold us down
Gwen Stefani- What you waiting for?
Kylie Minogue- In my arms
Adore Delano- I adore you
Kate Bush- Running up that hill
Lady Gaga- Bad romance
Spice girls- Spice up your life
Whitney Houston- How will i know

 Sida 2
 Cyndi Lauper- Time after time
Robyn- Indestructable
Roisin Murphy- Overpowered
Alaska Thunderfuck- Your makeup is terrible
Goldfrapp- Strict machine
Paula Abdul- Straight up
Cher- The shoop shop song
(Freemasons) feat. Sophie Ellis Bextor- Heartbreak, make me a dancer
Rihanna- S&M
Beyoncé- Run the world (girls)

 Hoppas ni tycker spellistan är lika fantastisk som jag tycker att den är! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar