lördag 7 februari 2015

Helgen vecka 6

Det var länge sedan jag delade en blandning här.
Förmodligen beror det på att jag har jobbat som ett as.
Jobbat som ett as, lekt som ett as, dansat som ett as, förverkligat din asiga dröm.


Men nu ska jag varken bli facklig eller politisk.
Jag ska bara dela en blandning som räcker över en helg eller ett lov.
Och jag blev lite nostalgisk på kuppen.
Så nu vill jag egentligen bara styra upp en hemmafest som slutar i en dans kring vardagsrumsbordet klockan fyra på morgonen.

Ps.
Snälla Magnus Ekelund, sluta kalla dig för Kitok!
Gör om, gör gammalt, gör bättre...

Helgen vecka 6

A.
1. The Bear Quartet – Euthanasia
2. Isolation Years – Open Those Eyes
3. Billy Bragg – A New England
4. The Baboon Show – The Office
5. Death Team – Fucking Bitches In The Hood
6. Malajube – Porté Disparu
7. Magnus Ekelund & Stålet – Svartöstaden
8. Belle & Sebastian – Nobody's Empire
9. Trubbel – Vad Är Det För Fel På Mig
10. Hurula – 22
11. Laakso – Aussie Girl

B.
1. David & The Citizens – Until the Sadness is Gone
2. Interpol – My Desire
3. Niccokick – Turn 27
4. Autisterna – Aldrig bli mig själv
5. Hell On Wheels – Whatever You Ask Of Me
6. Bob Hund – Allt på ett kort
7. Billie The Vision & The Dancers – One More Full Length Record
8. Those Dancing Days – Those Dancing Days
9. Suburban Kids With Biblical Names – Seems to be on my mind
10. Lucky Lucky Pigeons – Keep on Kingie
11. Penny Century – James Hurley
12. Loveninjas – I wanna be like Johnny C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar