onsdag 23 juli 2014

Ett avbrott i semestertider.

Jag ville bara titta in och ge er ett blandband.
Ni kan göra vad ni vill med det.
Själv gillar jag att åka tåg i solsken till det.
Det är sådär deppigt glatt på sina ställen som jag gillar det plus lite hittigt.
Man kan säkert ha picknick till det också.
Eller nåt annat semestrigt.

Bara njut av NJUTBART

A
1. Linda Pira & Stor - Knäpper mina fingrar
2. Jasmine Kara - Imperfect
3. Meghan Trainor - All about that bass
4. La Roux - Kiss and not tell
5. Lily Allen - URL Badman
6. Sia - Big girls cry
7. Maipei - Change
8. Banks - Beggin for thread
9. Asha Ali - Stop talking
B
1. Seinabo Sey - Hard times
2. Jessie Ware - Tough love
3. Ninsun Poli - Breaking rules
4. Silvana Imam - I M A M
5. Linda Pira & Dani M - Sho katt
6. Bastille - Bad blood
7. Dante - Trillion
8. Blood Orange - You're not good enough
9. Thomas Stenström - Slå mig hårt i ansiktet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar