fredag 5 september 2014

Läxan!

Till skillnad från Pederskan så ogillar jag läxor.
Jag trodde den biten var över efter att jag tagit min examen, men visst. I'm game.
Ledsen att den är sen dock. Min hund åt upp den... eller nåt liknande.

LÄXAN

A
1. M.I.A. - 10 dollar
2. James Yuill - Crying for Hollywood
3. Mew - Am I wry? No
4. Silvana Imam - I.M.A.M.
5. Tv on the radio - Happy idiot
6. Thomas Stenström - Forever young
7. Placebo - Rob the bank
8. Yelle - Je veux te voir

9. Rasmus Kellerman - Talk of the town
10. Fireside - Catholic block

B
1. Jinkx Monsoon - No one as sorry as me
2. Bad cash quartet - Drag queen
3. Mansun - Wide open space
4. Wheatus - Teenage dirtbag
5. The Supremes - You can't hurry love
6. The Doors - Break on through (to the other side)
7. INVSN - Hjärtat
8. Le Tigre - Deceptacon
9. Jesus & Mary Chain - Crackin' up
10. RuPaul feat. Clairy Browne - Born naked

Så jag antar, in the great tradition of Paris is burning, att jag måste hiva vidare en läxa till vår tystase medlem i blandbandandet.
Så Fröken Ö: Lyssna igenom, associera fritt och plita ihop ett blandband nu. Du har typ en vecka på dig. Gör det på kontoret så du får nåt gjort därborta.

/Tör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar